1 Ідентифікація споживача
      2 Створення облікового запису
      3 Активація облікового запису
      - 
        
Можливі проблеми при реєстрації та варіанти їх вирішення:
- Особового рахунка НЕ ЗНАЙДЕНО…
 - 
              
- Переконайтеся, що Ви обрали потрібний підрозділ постачальника послуги (якщо проживаєте в місті, а не передмісті, зверніть увагу, що обрано саме міське відділення, а не районне. Наприклад, для електроенергії ГЕС - відноситься до міста, а РЕМ - до передмістя).
 - Перевірте правильність введеного номеру особового рахунку (вказується в договорі про надання послуг або в рахунку). Введіть номер в точній відповідності з вказаним в документі (попередній нуль, дефіс, буква або інший символ).
 - Якщо в номері присутня літера - спробуйте різні варіанти: заголовну, латинську або кирилицею.
 - Зверніться до центру з обслуговування споживачів КП «Міськводоканал» Мукачівської міської ради.
 
 - Особовий рахунок знайдено, але Ви ввели невірну СУМУ останнього платежу…
 - 
              
- Спробуйте ввести суму попереднього платежу (можливо, платіж ще не врахований в базі даних постачальника).
 - Подивіться чи немає в квитанції згадки про додаткову комісію - спробуйте ввести суму без комісії.
 - Перевірте, чи правильно введений номер особового рахунку і чи правильний підрозділ Ви обрали (у різних базах даних номера особових рахунків можуть збігатися).
 - Якщо платіж був здійснений нещодавно (менше 5-7 робочих днів тому), можливо, постачальник ще не вніс в базу даних інформацію про платіж - спробуйте повторити спробу через кілька днів.
 - Якщо за особовим рахунком поки не було платежів , але видається дане повідомлення - ймовірно, платіж був зроблений попередніми власниками. Спробуйте ввести її.
 - Зверніться до центру з обслуговування споживачів КП «Міськводоканал» Мукачівської міської ради.
 
 - Особовий рахунок знайдено, але Ви ввели невірний номер лічильника…
 - 
              
(Дане повідомлення відображається тільки в разі, якщо за особовим рахунком не було жодного платежу, в т.ч. проведеного колишніми власниками)
- Якщо в номері лічильника присутня літера - спробуйте різні варіанти: заголовну, латинську або кирилицею.
 - Зверніться до центру з обслуговування споживачів КП «Міськводоканал» Мукачівської міської ради.
 
 
 - 
        
Якщо самостійно розібратися не вдалося:
Зверніться, будь ласка, до кол-центру або до Центру обслуговування клієнтів.